Bali pitstop - Reisverslag uit Sabang, Indonesië van Sharvien Sahai - WaarBenJij.nu Bali pitstop - Reisverslag uit Sabang, Indonesië van Sharvien Sahai - WaarBenJij.nu

Bali pitstop

Blijf op de hoogte en volg Sharvien

01 Januari 1970 | Indonesië, Sabang

Van Gili Trawangan terug naar Bali. Dit keer duurde het wat langer met de boot vanwege de golven en stroming. Ook was het weer minder geworden, we kregen af en toe een lekkere onverwachte spat water in our face! Haha maar de busreis duurde ruim 2 uur. Eenmaal aangekomen in ons hotel gingen we ff uitrusten en hadden we een pleintje gevonden met lokaal eten en erg goedkoop We betaalden tussen 1 en 2 euro en zaten vol. Donderdag avond niks op de planning dus lekker ff bijkomen met een goede nachtrust. Vrijdag gingen we lekker rondlopen in Legian/Kuta zowel op het strand als in de shopping area. Eindelijk heb ik een pet gekocht, aangezien ik al in Nederland al had bedacht dat ik wel ff een petje zou halen in Azie ergens. Op de terugweg nog even langs de surfschooltje gelopen waar ik mijn les had gevolgd. En hoe toevallig..wie kom ik daar op het strand tegen?? Pieter alweer, nadat ik hem voor het laatste in Kota Kinabalu had gezien komen we elkaar uit het niets op het strand van Kuta tegen. Vervolgens terug naar het hotel om daar vlakbij een Balinese massage te nemen. Wow lekker zeg! Sowieso veel beter dan de vorige massage die ik had in Bali. Savonds op naar Sky Garden voor een lekkere fissa. En relax was het! Zaterdag surfdag! ff een paar uurtjes surfen, ook hier weer ff samen met Pieter. En daarna nog de laatste inkopen doen. Verder in de avond uitrusten aangezien we de volgende dag naar Java zouden vertrekken.