Bali, I'm back! - Reisverslag uit Sand Cay, Seychellen van Sharvien Sahai - WaarBenJij.nu Bali, I'm back! - Reisverslag uit Sand Cay, Seychellen van Sharvien Sahai - WaarBenJij.nu

Bali, I'm back!

Blijf op de hoogte en volg Sharvien

26 Juni 2014 | Seychellen, Sand Cay

In de avond hadden we ons vlucht naar Bali. Slechts 2,5 uur vliegen en ik ben weer terug waar ik een jaar geleden was. Vorig jaar zagen we al plannen dat de luchthaven zou worden vernieuwd, en inderdaad wanneer we in Bali aankwamen was alles nieuw, modern, groot. Heel relax en een enorme verbetering tov vorig jaar. Onderweg kwamen we een Turkse jongen tegen die al 2 jaar aan het reizen was in heel Afrika en Azie. Mooie verhalen en uiteindelijk kwam hij mee met ons naar Legian. Nadat we onze spullen hadden gedropt gingen we ff wat lokaal eten proeven, nasi goreng ayam uiteraard. Hmmmmm. Goedkoop en goed, wat wil je nog meer? We kwamen hier ook een aantal keren terug. De volgende dag zeiden we Ahmet gedag en gingen we relaxen op het strand, Kuta beach. Daar uiteindelijk een potje voetballen met nog 2 Nederlanders en enkele lokale gasten die surflessen aanboden. Zal niemand verbazen dat wij natuurlijk gewonnen hadden. In de avond besloten we om naar Engine room en Bounty te gaan. Sky Garden werd ons ook aangeraden, maar daar kwam Ferry Corsten, niet echt onze muziek. Leuke avond gehad en waarschijnlijk 1000x mushrooms aangeboden gekregen. Pfff. Zaterdag weer relaxen op het strand maar eerst namen we een massage. ff bijkomen van onze reis. De golven zijn zo nice dat we ons wel vermaakten op het strand. Savonds gingen we eindelijk naar Sky Garden en dat was zeker de moeite waard. Super toffe club met verschillende zalen. Hier keken we ook de penalty serie van Bra - Chi. Iedereen was gelukkig voor Brazilie dus ik voelde me thuis. Zondag eerst ff naar de kapper en daarna mijn eerste surfles nemen. Heb er lang op gewacht maar nu was het zover.
Na eindelijk 1 schooltje te hebben uitgekozen kwam ik heel toevallig Iris tegen, een klasgenoot van de middelbare school. De afgelopen dagen lukte het niet om elkaar te meeten maar dit keer met wat geluk wel. Super leuk natuurlijk aangezien we elkaar al zeker 7 jaar niet gezien hadden en zij inmiddels in Bali woont. De mensen van de surfschool was zij bevriend mee dus ik zat zeker bij de goeie. Nicolas legde me de basics uit en we gingen al snel het water in. De eerste keer was ik eigenlijk onder de indruk van de snelheid en dacht ik niet eens aan opstaan op de surfplank. Ik lag wel best! De tweede keer probeerde ik wel op te staan..... en....?? Wat denk je???
Neee ik ben niet gevallen en ik stond gewoon op. Natuurtalent noemen ze dit!!! Daarna nog meer proberen en uiteindelijk namen we na 45 min ff rust. Daarna nog kort dingen uitleggen zodat ik op mezelf kon surfen..en ik was derest van de middag zoet. Daarna ging Ali nog ff zijn kunsten showen. Hij was uit vorm zullen we maar zeggen! Savonds gegeten en was ik zo moe dat ik Nederland - Mexico niet eens heb gekeken. Ali had er nog wel puf voor, maar zag het al snel voor gezien omdat het een slechte pot was. Gelukkig lazen we de volgende ochtend dat NL gewonnen had, vraag niet hoe maar winnen is winnen. Nu stond ons een reis naar Gili Trawangan voor de boeg. Putu Liong Balidriver heeft dat helemaal voor ons geregeld. Hij was onze private driver vorig jaar in Bali. Thanks Putu! Op naar de Gili Islands...

  • 05 Juli 2014 - 08:00

    Glenn Joerawan:

    Ram ram Sharvien, leuk te horen dat je het goed maakt en naar je zin hebt. Top man. Geniet ervan en de groetjes, mausa Glenn.

  • 05 Juli 2014 - 19:18

    Chandra:

    Hoi hoi Sharvien,
    Fijn dat je zo aan het genieten ben. Ik las en was even samen met de groep in Bali terecht gekomen. Kuta strand is Super gaaf. Ik zie zo de grote golven passeren. Bèta,geniet ze en tot gauw. Doe ons private driver Putu de hartelijke groeten.
    Lieve groet ,⛵⛵⛵
    mausie xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Seychellen, Sand Cay

Southeast Asia 2014

Backpacken!

Recente Reisverslagen:

13 Juli 2014

KL I'm back

26 Juni 2014

Bali, I'm back!

13 Juni 2014

TAO extended

04 Juni 2014

Manila unpacked

03 Juni 2014

Van mind your step naar kopiroti
Sharvien

Actief sinds 29 Mei 2014
Verslag gelezen: 510
Totaal aantal bezoekers 9539

Voorgaande reizen:

02 Juni 2014 - 20 Augustus 2014

Southeast Asia 2014

Landen bezocht: